Με βάση τις πιο πρόσφατες αναλύσεις το 32% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι συνδεδεμένο και εξαρτημένο ταυτόχρονα από τα SOCIAL MEDIA. Ειδικότερα το 25% των χρηστών χρησιμοποιούν το Facebook. Με βάση αυτό καταλαβαίνουμε γιατί είναι πολύ σημαντική η παρουσία της επιχείρησης μας στα Social Media. Στην Ελλάδα το 50% του πληθυσμού κατέχει λογαριασμό σε Social Media. Ειδικότερα το εν δυνάμει καταναλωτικό κοινό ηλικίας 18-65 Ετών αγγίζει το 75%!
Τα social media είναι δίχως αμφιβολία η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση στην ιστορία της ανθρωπότητας! Αυτό κάνει αμέσως αντιληπτό το πόσο αναγκαίο είναι σήμερα η διαχείριση social media για κάθε τύπο και μεγέθους επιχείρηση.

Μπορεί το Facebook να είναι ο κολοσσός αλλά τα Social Media σήμερα είναι πάρα πολλά και το καθένα έχει το κοινό, τη ταυτότητα και κουλτούρα του. Το twitter είναι για πιο πολιτική & δημοσιογραφική χρήση, το Instagram λατρεύεται από νέους ηλικίας 15 -30 ετών, το Linkedin είναι περισσότερο για επαγγελματίες , το καθένα με μοναδικά δικά του χαρακτηριστικά. Ας μην ξεχνάμε το Tik Tok το οποίο την τελευταία τριετία έχει γίνει αρκετά δημοφιλές! Οπότε ανάλογα με το είδος κοινού που αναζητά η κάθε επιχείρηση θα πρέπει ο Manager να προγραμματίσει το Budget στο ανάλογο κανάλι αντίστοιχα.

Socialmedia

Μερικές από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για αυτήν τη στρατηγική digital marketing περιλαμβάνουν:

• Facebook
• Twitter
• Instagram
• Pinterest
• LinkedIn
• TikTok

Εκτός από το εμπορικό κομμάτι της εταιρείας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτή η στρατηγική εστιάζει συχνά στη διαφήμιση

 

Στόχος Social Media Marketing

Για να ενισχύσετε λοιπόν το Awareness της επιχείρησής σας πρέπει να παράγετε σωστό για το κάθε μέσο, περιεχόμενο, που ανταποκρίνεται στο ύφος του, μιλώντας παράλληλα τη γλώσσα που ακούει το κοινό του. Έτσι η στρατηγική σας για το Social Media Marketing θα αρχίσει να αποδίδει εξαιρετικά αποτελέσματα. Ακόμα δίνεται η δυνατότητα ένα περιεχόμενο να γίνει “Viral” και να αποκτήσει τεράστια έκταση!

Ο βασικός στόχος του είναι η αύξηση της αναγνωσιμότητας και των μετατροπών της επωνυμίας σας, καθώς και η ανάπτυξη και διατήρηση του brand της εταιρείας σας. Γι’ αυτό το social media marketing εστιάζει στη δημιουργία ενημερωτικού και διαφημιστικού περιεχομένου, καθώς και στην αλληλεπίδραση με χρήστες!

Στόχος Social Media

Πώς να υπερισχύσετε από τον ανταγωνισμό

Για να μπορέσει μια επιχείρηση να επιβιώσει στον ανταγωνισμό θα πρέπει σε κάθε εποχή να είναι “in”. Οι ανάγκες της εποχής μας επιβάλλουν την παρουσία των επιχειρήσεων στα Social Media. Οι χρήστες βασίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για περισσότερα από το να μοιράζονται περιεχόμενο με φίλους και συγγενείς. Τα χρησιμοποιούν επίσης για να συνδεθούν με εταιρείες, είτε για να αναφέρουν μια θετική εμπειρία αγορών είτε ζητώντας τη βοήθεια της εταιρείας. Εάν δεν είστε ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποκλείετε την επιχείρησή σας από αυτές τις συνομιλίες.
Μια ανενεργή σελίδα στο Facebook, μπορεί να αποτελέσει σήμα χαμηλής εμπιστοσύνης στους χρήστες – ειδικά αν έχετε μηδενικές κριτικές ή λιγότερα έως καθόλου σχόλια από προηγούμενους πελάτες.

Η αποτελεσματική και στρατηγική διαφήμιση έχει να κάνει με τους παρακάτω παράγοντες:

• Μη θεωρήσετε ότι μπορείτε να το κάνετε μόνος σας κάτι το οποίο δεν γνωρίζετε και κάποιοι κατέχουν σπουδές πάνω σε αυτό. Μπορεί η προσπάθεια σας να μην φέρει αποτέλεσμα αλλά παράλληλα και αρνητικό αντίκτυπο.
• Δημιουργήστε συγκεκριμένη στρατηγική για το Social Media και θέστε συγκεκριμένους στόχους.
• Στοχεύστε στο κατάλληλο κοινό για την επιχείρησή σας
• Ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας μέσα από τα social media.
• Δημιουργία σχετικού περιεχομένου ανάλογα με το ύφος της κάθε πλατφόρμας social media.
• Παρακολούθηση των ενεργειών & των αποτελεσμάτων της στρατηγικής σας.

 

Τι μπορεί να κάνει η Digital Future για εσάς

1. Ορίζουμε ένα έμπειρο άτομο της ομάδας μας για διαχειριστή των κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας.
2. Αναπτύσσουμε μια στρατηγική Social Media Marketing που είναι συγκεκριμένη για την επιχείρησή και το κλάδο σας.
3. Σύνταξη ημερολογίου περιεχομένου και διαφημίσεων.
4. Προτάσεις στρατηγικής και καθημερινή διαχείριση.
5. Επικοινωνία και αναφορά της τεχνικής marketing.

Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια και συμβουλή!